BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 12 November 2011

New Life

Hai Semua......
Nie adelah sec0nd bl0g aku.......
First bl0g aku dulu (hatikecewasajewp.blogspot.com)
Dulu bl0g aku buat untuk kisah cinta aku dengan si die.......
N0w is my true bl0g......
Sekarang nie kisah hidup aku bermula aku single sekarang..........
Maybe aku buang bl0g tue and lupekan segalanye........
Bl0g nie mengenai aku dan diri aku sajewp.......
Aku buat bukan nak lari dari sesiape cuma mahu membuang kisah silam.......
Hidup baru dan aku mahukan kejayaan dalam hidup aku........
InsyaAllah kalau ade ape yang terbaru dekat diri aku ,aku akan p0st entry di sini.......
D0akan kejayaan aku untuk final exam Es0k.........
Aku cuba buang orang yang tak maafkan aku dalam hidup die........
Kau b0leh buang aku kenapa tak aku kan........
S0 tak jadi masalah untuk semua tue........
Yang penting dalam hidup aku sekarang Family dan kawan-kawan yang sentiase ade di sisi.......



Aku 0wner bl0g yang lame dan yang baru 
<3<3


Moga hidu aku akan lebih bahagia tanpe cinta...
Cinta tak membawa ape2 erti dalam hidup aku sekarang.....
M0ga lepas ade yang mampu mengetuk pintu hati aku untuk bercinta lagi.......
Cinta tak perlu dicari ianye akan hadir dengan sendiri.....
Hahahahaha




Kbye !


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...