BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 24 November 2011

Hari Ke-2

Hari Ke-2

Ingat pagi nak final tue dah okeyh.....
Tapi tak okey pown....
Nurse tue tipu aku....
Sakit tahan sikit dah cuma nak pijak ke lantai memang tak boleh......
Paper aku kul 8.30......
Aku nak pergi tandas pun terencot2 guna sebelah kaki.....
Kaki semakin bengkak.....
Nisa dengan k.tiqa pimpin aku pergi tandas.....
Cuci muka and g0s0k gigi jewp hari tue.....
Rase nak terkencing terberak semua ade......
First ingat nak tahan kencing jewp......
Tapi tak tahan.....
Aku cakap nisa nak kencing...
NIsa pimpin aku kew sh0wer jewp......
Nak masuk t0ilet kencing tak b0leh ....
So masuk sh0wer jewp l0rh.....
Aku bersiap nak pergi dewan exam...
Mesej Cik Dayah mintak t0l0ng hantar kew dewan....
Upanye hari aku nak exam Cik Nurul jage dewan exam......
Hujan pulak dah turun.....
Nasib baek hujan turun sekejap ajewp.....
Sempat nisa dengan k.tiqa hantar aku kat kereta Cik Nurul.......
Aku memang tak mandi pergi ambik exam tue.....
Dengan kepala otak blurrr tak boleh nak study....
Aku redho jewp kali nie ape keputusan yang keluar....
Hahahahah........
Dah habis final ramai yang datang dekat meja aku tanye kenapa....
Hahahaha....
Malu pun ade rase nyea.....
Orang laen ambik exam sempurna.....
Aku macam orang cacat pul0k.....
Aku jawab jatuh dekat bilik air......
Wink3........
Habis final uh Cik Nurul dgn Pn Berry nak hantar kew Hostel....
Then ayah aku call.........
Aku cakap dekat ayah aku ambik dekat depan dewan betul......
Aku cakap dekat Cik Nurul ayah dah ade tunggu dekat depan dewan.........
Hahahhahah..........
Ayah aku tanye macam mane boleh jatuh.......
Ermmmmm..........
Malas rase nak bercerita sebab bukan cerita betul pun......
Kawan2 cakap aku buas sangat..........
Hahahahaha............
Kenangan untuk sem 5 l0rh katekan.........
Barang-barang dekat dalam bilik kawan2 tolong bawak turun bawah......
Sowie erkkk kawan2 menyusahlan korang semua......
Ape p0wn terima kasih sangat2.........
Especially Nisa and G-ah...........
Yang laen pun same taw.......


Kaki Bengkak

Sampai dekat rumah dalam pukul 3.45 p.m...
Mak teh tanye kenapa dengan kaki???
Hahahaah..........
Teng0k kaki bengkak lagi l0rh banyak s0alan....
Aishhhhh.......
Ayah dengan Mak teh cakap tak berhati-hati langsung.......
S0wie tak cerita perkara sebenar......
Takut kena marah/..........
Ayah terus pergi rumah atas ambik tongkat Pak cu........
Guna tongkat time die Patah kaki hari tue.....
Mala dalam pukul 8 Malam baru mandi.......
Siap mandi teng0k ramai orang.......
Hahahahah.......
Rupanye orang dekat rumah atas....
Datang nak teng0k kaki.....
Sakit cikit jewp....Ingat nak urut terusss.......
Tapi ayah Ino tak sihat.....
Duduk borak sambil ayah aku  sapu ubat......
And Bandage kan semula kaki tue......
Moga cepat sembuh kaki ku......
Laen kali jangan buat nakal dah erkkkk.......
Jangan buas taw Cik Ada !!!!

KBye!!!



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...