BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 23 November 2011

Aku Kateg0r! 0BES !

Sedihh membaca tajuk kat atas......
Nak gemuk sekejap sangat l0rhhh.........
Nak kurus berzaman-zaman........
Aku dah jadi 0bes...........
BMI tak sesuai dengan badan.......
Tue yang jadi obes tue....
Kikikiki
Tak cukup dengan ketinggian berat badan aku nieee.......
Berat yang ideal untuk aku 60KG........
Wow!!!!!! (Budak gem0k)
Banyak giler k0wt aku nak kena kurangkan berat badan.......
Berat aku sekarang 73KG........
Macam berat badan king k0ng dah aku nieee..........
Kalau masuk Ratu gemuk memang aku l0l juaranye......
Yeahahahahah......
Ape p0wn aku akan cuba mengSlim kan diri aku yang yang 0bes nieee........
Aku cuma nak turun kan cikit ajewp untuk cuti Semester nie......
Dari 73Kg nak jadi 65KG jewp......
Aku rase semua nie boleh kalau diri sendiri ade kemahuan......
Dekat rumah kena control makan.......
HUwaaaaaaaa!
Orang balik rumah nak makan best2 tapi aku terpakse berkorban cikit l0l.......
Aku akan cuba sedaya upaye aku k0wt........
InsyaAllah........
Dulu dah turun 70KG tapi dalam mase 2 hari balik Kampung....
Berat naek semula ke 72KG...........
Buat mase nie aku cuma perlu berhati-hati sebab tak nak berat aku semakin bertambah.......
Dalam mase 3 Minggu cuti Semester kali nie.......
Kurangkan makan........
Kurangkan tid0r.......
Banyakkan Exercise..........


Tak nak jadi macam nie !




Nak jadi macam nie :D !


Caiiiiy0rkkkkkk!!!!!!!!!!
You can Do it Cik Ada !!!!!!!
Muahahahahah.........

KBye !




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...