BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 23 November 2011

Kaki Terseliuh !

Tak sangka betul l0rh aku nie.....
Macam-macam hal menimpa aku Sem 5 nieyyy......
Terima dengan redho jewp l0rhhh........
Lepas satu, satu yang timbul nye......
Dulu terkapit jari sekarang kaki pul0k yang terseliuh.......
Jari yang terkapit p0wn tak hilang sakit lagiii..
Budak nakal macam aku niee memang patut kena pun......
Kejadian berlaku di malam hari....
Pukul 8.30 malam bersamaan 23/11/2011........
Mula-mula el0k jewp duduk berb0rak kat lantai dalam bilik aku nieee.........
Ent0h macam mane nakal sangat aku nieee..........
Tiba-tiba rase nak duduk dalam l0ker......
Aku pun duduk dalam l0ker.......
Bertahan lame jugak dalam l0ker tueee.........
Duduk b0rak-b0rak sambil buntut aku semakin masuk ke dalam l0ker.......
Hahahahah......
Ingatkan l0ker dapat menampung badan aku.......
Rupenye tidak dapat menampung..........
Tiba-tiba propppppp!!!!!


Keadaan l0ker selepas kejadian


Jahat l0ker nie ! :(

Jatuh papan loker tue atas aku......
B0nt0t aku atas papan tue......
Memang terasa sakit nye sebab kaki aku  menampung papan dengan badan aku yang berat nieee...........
Mula-mula kena suke-suke lagiiii........
Boleh tenjek-tenjek (boleh pijak lagi ke lantai) untuk gerak......
Aku urut cikit-cikit nak bagi die el0k cikit.....
Memang terasa yang urat kaki aku tue tersasar ke lain@ die dah bersimpul macam reben......
Tapi lame-lame terasa semakin sakit dan sakit......
Aku call member aku kat bilik atas mintak tolong urut.......
Thanx Intan darlink......
Coz kat hostel tue die jewp yang pandai urut....
Orang yang pandai urut lagi sorang tak ade kat hostel......
Lame jugak die mengurut kaki aku......
Hilang l0rh bengkak yang cikit tadi tue.......
Tapi malangnye kaki aku semakin sakit dan tak boleh langsung nak luruskan dan tak boleh langsung nak memijak.........
Aku takut jewp es0k......
Tak0t langsung tak b0leh jalan dan tak lepas nak pergi final.......
Lame-lame kawan aku suruh call Cik Dayah (Warden H0stel)
Aku suruh Ieyda Hazlan call guna ph0ne aku......
Ida p0wn call dan bagtahu Cik Dayah........
Aku suruh Ida cakap aku jatuh t0ilet.....
S0wie sangat2 Cik Dayah bukan niat nak tipu cuma takot.......
Orang nakal macam saye nie memang macam nie.....
Kalau b0leh Dinding p0wn nak panjat......
Terher0t-her0t nak pergi kew kereta Cik Dayah.......
Yang pimpin aku and f0ll0w aku pergi H0spital Muadzam Nisa and K.tiqa........
Setengah jam jugak ambik mase nak turun tue.......
Cik Dayah cakap urat aku dah bersimpul macam reben.......
Sampai H0spital nisa pergi ambil Wheelchair.....
Aku p0wn tak larat nak berjalan menggunakan 1 kaki......
Sakit sangat rase nye kaki aku nieeee...........
Masuk H0spital nak tersuka sebab nisa dengan K.tiqa tak larat nak t0lak aku........
Aishhhhhh!!!
Berat nye aku......
Miss dengan Cik Dayah pun tergelak......
Kikikiki...........
Nisa tolong daftarkan aku kat kaunter....
Tak lame kemudian Nurse suruh aku masuk bilik......
Di0rang tolak pasute sorang laki nie tanye macam mane aku jatuh.......
Aku pun cakap l0rh secara jujur..........
Laki tue teng0k kaki aku then die cakap memang bengkak.. ..
Lame tue nisa dengan k.tiqa dan lecturer aku disuruh keluar.......
Aku tinggal sorang dalam bilik rawatan tue.......
Takut giler k0wt kena cucuk........
Hahahahahah...........
Lelaki tue tanye lagi sekali macam mane aku jatuh.....
Aku cakap l0rh macam aku jatuh tue.......
Tapi die betah pul0ks.......
Die cakap tak l0gik awak jatuh bilik air badan awak tertindih kaki.....
Kalau awak jatuh bilik air mesti tergelincir ke depan.....
Bukan tertindih kaki........
DIe cakap kew awak maen lari-lari dengan member awak pastue awak jatuh nie.....
Aku hanye mampu tersenyum dan berkata tidak........
Hahahahahah.......
Kalau die pancing aku lagi sekali memang aku bagitahu jewp perkara sebenar........
Hahahahahah....
Aku kena duduk atas katil tue....
Sorang nurse perempuan nie tolong tolakkan aku.......
Aku gagahkan diri untuk berdiri dan naek ke katil yang agak tinggi tue.......
Nurse yang debab perempuan nie pun baek jugak......
Die datang dekat aku bawak jarum dan suruh aku baring.......
Dalam hati  aku arggghhhhhhhh takutnye l0rh.........
Dalam hati rase nak cakap kat nurse tue saya tak nak cucuk ,saya datang cuma nak ubat........
B0leh pul0ks macam tue kan......
Sebelum die cucuk aku tanye dulu sakit kew tak.......
Kikikiki......
Nurse tue cakap tak sakit pun.....Rase macam semut jewp.........
Die selak seluar aku cikit dan memasukkan jarum..........
Aku tak tahu panjang mane jarum tue....
Memang terasa macam semut p0wn cuma gementar cikit.....
Nurse tue cakap jangan sentak nanti membahayakan........
Aku menahan kena cucuk.........
:(
Pastue die sapu ubat dekat kaki aku.........
Dah siap sapu dibalut dengan bandage kaki aku..........
Waktu nak balut tue aku rase macam sakit sampai ke peha pul0k dah........
Sambil die balut aku tanye.....
Es0k b0leh baek kew kaki saye???
Esok saye nak final.....
Nurse tue cakap es0k b0leh l0rh jalan cikit-cikit........
Dalam hati okeyh l0rh kalau macam tue...........


Kaki yang bengkak !


Huwaaa ! Sakit :(


Sempat p0sing kaki aku yang sakit nieee !


Segala bantal nak kena letak kat kaki !

Aku diberi ubat tahan sakit,surut bengkak dan ubat sapu...........
Dan nurse tue pesan tido malam nie kaki kena angkat tinggi cikit........
Ade lagi pesanan dari pihak hospital.......
Kalau esok bengkak lagi dan lebam sila datang ke Hospital untuk X-RAY.......
Waktu dah balut rase lega cikit kaki aku......
Aku cuba nak memijak ke tanah tak boleh lagi...........
Aku dah cuba nak memijak malam nie tapi still tak boleh......
So esok aku harap dah okeyh cikit......
Boleh jalan pergi dewan p0wn dah 0keyh.....
Ya Allah sembuhkanlah kaki ku ini......
Amin .......
(Macam nie la balasan untuk budak nakal......wink3.......)

KBye !!!!








0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...