BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 21 November 2011

HaR!mAu MuDa MALAYSIA !

Sungguh aku tak percaya semua nie.....
Sebelum nie aku memang tak minat langsung nak teng0k b0la......
Kalau teng0k pun kejap jewp tanpe ade rase ape-ape....
Hahahahaha......
Malam nie mase mengubah segalanye.....
Sekarang baru aku tahu macam ner sy0kkkkkkkkNyer teng0k b0la......
Muahahahahaha.......
Lagi-lagi teng0k perlawanan sengitttttt antare Malaysia and Indonesia........
Fuhhhhh memang sengittt giler perlawanan sukan SEA KE-26 nie......
Walaupun pada mulanye seri 1 sama ........
Ditambah dengan mase lagiii.......
Jantung aku berdebar-debar......
Macam dah jatuh cinta jewp......
Kikikiki.....
Pixca 4 days bef0re champi0n

Dalam fikiran kalah ke menang Malaysia nieee.......
Ape p0wn dengan tendangan Penalty Malaysia menang........
Walaupun time tendangan tue sengiitttt jugak tapi malam nie kemenangan menyebelahi Malaysia........
Aku sayang giler pasukan b0la sepak harimau muda Malaysia .........
Muahahahahaha.......
Thanx erkkkk kerana menaik name negara kita MALAYSIA.........
MALAYSIA CHAMPI0N !!!!!!!!!!

KBye !




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...