BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 14 November 2011

Dugaan Nak Exam !

Hai y0u 0lls...........
Muahahahahah........
Tadi petang baru habis paper Java Pr0gramming 1........
Giler susah punye s0alan......
Stress jewp aku rase .....
Aishhh!!!!
Tapi ape yang dah lepas usah di fikir.........
Hahahahaha
Yang penting dah cuba buat yang terbaekkkkkk...........!
Janji s0alan semua habis dijawab.......
Cuma kelam kabut cikit c0z 0tak blurrrrr jewp tadi..........
Padahal dah bace cuma tak sangka jewp s0alan kali nie lebih kepada Output jewp.......
InsyaAllah result p0wn 0keyhhhh..........
Es0k paper HCI (Human C0mputer Interaction)
Dan2 pul0k time nak study black0ut 1 Muadzam......
Time senja tue aku basuh baju .......
Guna tangan jewp sebab mesin r0sak ah.........
Dengan tangan aku yang sakit nie aku cuci baju.......
Dah siap bilas nak rendam dengan softener dan2 jewp blackout.........
Gelap gelita si0ttt.........
Time tue aku s0rang jewp kat bilik air.......
Seram giler rasenye...........
Lintang pukang aku berlari kew luar........
Nasib tak terjatuh........
Kalau sekejap black0ut tak ape jugakkkk.......
Nie dari pukul 8 sampai pukul 12 tengah malam baru ade elektrik k0wt...........
Aku dah tertid0 dah kat bilik member........
Tiba malam nie aku rase malas nak study l0rhhh.......
Kikikiki
Aku teringat kat s0me0ne...........


Windu !

Nanti sambung semula.......
Aku nak study dulu jap.......
Malass nak layan perasaan malas yang syaitan bawak nie.....
Subject nie aku nak sc0re 'A'......
InsyaAllah dapat 'A'.........
Amin........


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...